ایمن کاران جنوب

۰۹۳۹۸۸۸۸۹۲۲

جک بازویی پارکینگ

جک پارکینگی در واقع وسیله ای است، که بر پشت درب ورودی نصب می شود، این جک ها در زمان فشردن دکمه ریموت ، با کمک نیروی برق فشاری را بر درب ورودی وارد می کند، و درب ورودی را به صورت اتوماتیک باز و بسته می کند، در واقع می توان گفت، جک ها یکی از قطعات اصلی درب های اتوماتیک می باشند.

با تعبیه جک پارکینگی بر روی درب ورودی دیگر نیاز نیست، تا شما در روزهای سرد و گرم سال ، ساعت ها پشت در بمانید و زمانی را برای باز کردن درب پارکینگ صرف کنید، با پیشرفت تکنولوژی روز به روز رفاه بیشتری برای انسان فراهم می شود، و دیگر نیاز به تحمل هیچ گونه رنج و مشقتی نخواهد بود، بلکه با استقبال کردن از این تولیدات جدید و به روز در واقع رفاه بیشتری برای افراد فراهم می شود.

کاربرد مهم جک بازویی چیست؟

جک بازویی از طراحی و مکانیزمی خاص برخوردار بوده که  در عملکرد آن متوجه خواهید شد.  مهم ترین کاربردش در درب پارکینگ ساختمان ها و حتی پارکینگ های عمومی است ولی نمونه هایی از آن در  ساختمان ها استفاده یم شود که سخت در نگه داشتن درب های قدیمی خود پابرجا بوده و می خواهند آن را تا ابد حفظ کنند.

اما شما بعد از مدتی از آن خسته می شوید و می خواهید تعویض صورت گیرد ،تنها با نصب جک برقی می توانید آن را حالت اتوماتیک قرار دهید و با کمک ریموت آن را باز و بسته کنید کار را هم برای خودتان و هم دیگران ساده تر خواهید کرد.

بعضی از شما مشتریان عزیز  درب قدیمیتان را نگهدارید و فقط حالت اتوماتیک را برای آن فراهم کنید. مطمئن باشید با نصب جک بازویی دیگر نیازی نیست درب های قدیمی را تعویض نمایید، در واقع نیروهای متخصص جک ها را نصب می کنند و حالت اتوماتیک را برای درب پارکینگ ساختمان شما فراهم می سازند.

اهمیت وجود جک بازویی پارکینگ زمانی احساس خواهد شد که باران یا برف شدید در حال بارش باشد و شما بدون اینکه از خودروی خود پیاده شوید با فشردن دکمه ی روی ریموت در برقی به راحتی درب را باز و بسته می کنید.

اگر بخواهیم تعریفی ساده و مختصر از خانه هوشمند ارائه دهیم ، میتوان گفت خانه هوشمند (ساختمان هوشمند) یا Smart Home مجموعه ابزارهایی است که به کمک آن شما کنترل برخی وسایل برقی و مکانیکی موجود در خانه را به عهده آنها میگذارید تا علاوه بر کاهش هزینه های مصرف انرژی ، افزایش ایمنی و آسایش را نیز برای شما به ارمغان بیاورند.

یک مثال ساده، چراغ های روشنایی هستند که می‌توان آن‌ها را از طریق یک برنامه در دستگاه تلفن همراه، یا فرمان دادن به برای تنظیم تایمر کنترل کرد. هدف از هوشمندسازی خانه این است که خانه شما را به طور نامحسوس بهبود بخشد و به طور کامل خانه با سبک زندگی شما ادغام شود.